Monday 29 October 2012

tasapisi

olen siin üritnud vaikselt elada. aga kussa. suvi oli küll mõnus rahulik, tegin ainult ühe tellimustöö, viltisin seepe ja tegin paarkümmend sojavahast tassiküünalt. teeks ju veel, aga siin on see tassiprobleem...orav vajab varusid! koon vaikselt...isegi sokke. ja täna teen šampooni. tahket küll, see meeldib mulle nagunii rohkem, lihtne kaasa võtta jne. aijah, huulepalsam on nüüdsest teises topsis, huulepulgavutlaris, mugavam kasutada. ega ma pole küll oma tegemisi kuskil reklaaminud, seega nalja saab, kuidas ma sellest kõigest lahti saan. jõulukingimure murtud või midagi sellist. sest teha on ju tore küll, aga samas oleks kena kui allapandud raha vähemalt tagasi tuleks et saaks selle uuesti samasse kohta viia :) tegemiserõõm. küünlad ja seebid on kooli jõululaadal muidugi ka.
kilo seebikivi kaob ka tasapisi pärisseebiks. õnneks on meil vaheaeg, saan nüüd möllata :) argipäevas võtab 4x nädalas keeletundides käimine siiski nii palju energiat, et pärast ei jaksa enma suurt midagi...kuigi, mis ma räägin, uus õmblusmasin, tõeline kosmoselaev vanaga võrreldes, on ka kapist välja roninud! brokaandilt ostetud siidirättidest konstrueerisin suveõdila. nüüd peab ainult veel suve ära ootama. ja ühtlasi püüan lõpetada õmblustöid, mis on ette võetud...oeh...tuleb välja, et juba vähemalt 6 aastat tagasi. üks asi peaagu lõpusirgel. seega, elu edeneb :)
kassi asendab hetkel kuldkala. esindab kuidagi ...kehvalt. aga loom ikkagi!

No comments:

Post a Comment