Wednesday 30 January 2013

vaikne lohisemine, ajutiste spurtidega

eelmise aasta lõpus juhtus selline ennekuulmatu asi, et KÕIK seebimaterjalid said otsa...ma tükk aega mõtlesin, mida täpselt siis nüüd vaja oleks...ja nüüd on jälle see vana ajateema, et oleks teist ainult! küll siis teeks ja oleks!
aga aega lugeda leiab ikka, eks. uneajast, see on ju lõpmatuseni venitatav kumm. ja mis seal rääkida, olen isegi paari täitsa loetava raamatu peale sattunud. ning uus lemmik - karen maitland :) ärge palun hakake seda nüüd eesti keelde tõlkima, viimasel ajal pole küll ühkti head tõlget näinud, parem siis juba lugeda selles keeles, milles kirjutati. aga no see pole küll mingi uus tarkus.
haa, ja uued lõngad! 100% naarits ja jakk+ kaamlibeebi :) need on ühed mõnusamad :) jakist ja kaamlist teen hetkel mingit õdilat, kui valmis saab, siis on aru saada, ma loodan vähemalt...mingit kindlat plaani mul pole, muudkui aga koon igast otsast.
ja siis veel uus projekt on seotud sooladega. surnumeresoolast olen teinud koorivad segusid, mis tuleb lihtsalt mee või jogurtiga lõpetada, mulle meeldib, eks paistab, kas hakkan üldse tutvustama kuskil, ma nii ei jaksa sellise asjaga tegeleda....teha on mõnus ja kasutada on mõnus, teistele toppida EI OLE MÕNUS. punkt. ja aamen. kui et just kingiks.
ees on veel ootamas mitmeid meetreid linast! jee!

No comments:

Post a Comment