Friday 15 April 2011

nii, nüüd ma pean siia kirjutama need sõnad, mis mul seljakarvad turri ajavad. siin nad on : nunnumeeter. kuduraamat. kamsik. see on alustuseks. neid on veelgi, aga sellest piisab hetkel täiesti. aaaargh. ja küsimus. kuidas õnnestub mul osta seemneid poest, mis ei lähe üldsegi kasvama? panin potti 6 sorti maitsetaimi, aga kasvama hakkas ainult till. kui see ikka on till, vara veel öelda. paprika keeldub, tomat on aeglane ja redis...kas seda peab harvendama ka? mina ei hakka. homme on sõit prantsusmaale, nädalaks, ja juba on paanika, mida kaasa võtta. võtaks kohe terve maja. kindel on ikka see, et kui midagi maha jääb, siis see on just seal oluline, ja enamus, mis kaasa võetud, ei leiagi kasutust. ma ei räägi riietest. nt lauamängud? raamatud? joonistusvahendid? mingi käsitöö? dvd-d? mis muusika? jne, jne, jne. ja fotoka laadija ei tohi kindlasti maha jääda. nagu telefoni oma, eks. paanikahoo mahasurumiseks lähen teen hoopis midagi ebavajalikku, tapan aias nälkjaid või kaevan võililli välja... pakin hiljem.

No comments:

Post a Comment