Friday 8 April 2011

valmistun järgmiseks hooajaks. kaelused. sain päris mitu tükki ära lõpetatud.
meil on suvi :) ja nii võikski nüüd jääda. kuigi ilm on siin heitlik, võib täiesti vabalt ka varakevadesse kukkuda temperatuurilt. hetkel mitu päeva üle 20 olnud.
selline on siis hetkel söögilaud ehk sööge, kus saate. mina teen jälle mingit tööd.

eelmisel reedel toimus ära kurikuulus pungipidu. ja oli täitsa punk küll, hea, et ei pidanud seal koristamas käima pärast.


laupäev jällegi oli cirque royalis zaz. minu arvamuse järgi olid küll pooled inimesed saalis lapsed...aga muidu oli päris meeleolukas, kahju, et kogu tekstist aru veel ei saa, mis räägiti nt publikuga ja muidugi laulusõnad ka läksid paljuski kaduma. videot üles panna ma ei saanud, aga juutuubis on olemas küll, "je veux" näiteks.


prantsuse keels on 2 nädalat pausi, siis tuleb kohe test sel poolaastal õpitu peale. ja praegu käib bxl-s bifff. täna õthul on plaanis üle vaadata soomlaste variant jõuluteemaline. lapsed oleme küla peale laiali jaganud, sest vanem laps on ise kuskil mujal. nii et oma lapsehoidjal nö on vaba õhtu...mis on kavas järgmisel esmaspäeval, ma ei tea, aga piletid olla olemas. loodetavasti ka laspehoidja e oma laps.


ning luxi lõigetega pean ilmselt valmis saama enne järgmist nädalat, siis on minek prantsusmaale, kuskile avignoni lähedale. ma läheks kasvõi kohe. hädasti on vaja vaheldust sellest linnasolemisest. ja üks tellitud müts on pooleli...


No comments:

Post a Comment