Sunday 20 March 2011

käidud-tehtud. kontsert oli vahva, ja oma üllatuseks sain aru, et mäletan neid singer-vingeri laulusõnu siiamaani peast, kuigi pole selleks mingit vaeva näinud kunagi, on lihtsalt piisavalt kuuldud. mida ei saa mitte öelda volmeri kohta, ta laulab endiselt, paber näpus.
aga järgmine hommik kell 6 tõusta oli ikka eneseületamine küll... amsterdamis oli õnneks ilm ilus ja päike paistis, kõndisime jalatallad ümmarguseks, ning sain teada, et kui on olemas mantel, mis mulle meeldib ja hind on ka üllatavalt ok, siis muidugi on see tehtud puusatule inimesele, kellel on tohutud õlad...kuna mul on suht kõrini riiete ostmisest, mida siis peab kohe ümber tegema hakkama, loobusin. kaks ebamäärasest rahvusest müüjat oli väga kurvad ilmselt, nad nägid kõvasti vaeva, et mind veenda - see on täiesti ok, kui sul mantel istub ümber kere et nööbid rebenevad. siiski leidsin asju, mida oli väga vaja ja mu kott oli lõpuks küll nagu väike põrsas. ega ma poleks hommikul osanud arvata, et ma sinna juustu ostma lähen...aga nii läks.
kodus suutsid inimesed vahepeal päris kenasti toime tulla, seni olen avastanud 2 asja, mis mulle eriti ei meeldi. noorim tütar lõikas endal ise juukseid...ja ma pean nüüd selle "lõikuse" üle käima. kangakääridega on kassitoidukarbist (papist) ehitatud mingi...laev ilmselt. ehk lõikavad käärid kangast ka hästi, aga on variant, et pean ostma uued. midagi pole teha, mul on iga asja jaoks omad käärid...
ja hoolimata tohtust täiskuust, magasin kui kott. ja kaua. ja nüüd on ilmeilus ilm, soe ja puha ja expost ostetud uued vidinad ootavad :) ning amsterdami läheks tagasi küll jälle...kuningannapäeval? näiteks. halvimal juhul peab õhtul autoga koju tagasi sõitma, eriti ei looda, et siis mingit ööbimisvarianti veel saada on kuskil.

No comments:

Post a Comment