Thursday 17 March 2011

nutt ja hala

Nii, tänu vahepeal olnud soojale ja ilusale ilmale olen pildistanud ära ka mõned ehted, mis siiani ootel olnud. aga häda jälle kaelakeede pakenditega, ei leia kuskilt. kõrvarõngaste omi seni veel jagub, aga no kauaks...peab edasi ostima, need kohad, kust seni saanud olen, on hetkel jätkuvalt tühjad.
ja see on see meie tegelane, kes punkt kell 7 ajab kogu maja üles, nõudlikult karjudes, et andle süüa ja kohe! nädalavahetusel ajab ikka vihale küll...päeval see-eest magab kus aga saab ja on üldse kukupai. muidugi.
ja nagu ikka, kui toimub, siis nii, et pole hool ega hoobil vahet. tuleb välja, et pean ennast graffity-kunstiga kurssi viima ja nädala pärast, mask peas, aerosooliga tegema hakkama. õnneks (ma loodan)mitte üksi.
homme ootab ees retk expo-sse koos tuulerõugetes viieaastasega, no pole mul teda kuhugi jätta ja see üritus on siin linnas vaid korra aastas, saab oma kätega näppida ehetetoorikuid, jne. ning ainus aeg sinna minna on homme hommikupoolik. õhtul jällegi vaja singer-vingerit kuulama minna ja väiksemad lapsed suurema(te)ga koju jätta. laupäeval olen linnast ära. saab näha, kuidas see laatsaret siin toimib. ja pühapäev...pole ka eriti vaba. ning esmaspäeval hakkab aga peale jälle. prantsuse keels lubati täiendavaid teste, õnneks ei lähe need koolipaberitesse, vaid on lihtsalt kontroll-testid. et me ikka oskame. ja ka kolmapäeval on sama. nüüd torman mingeid jubinaid otsima, et saaks ühe kliendi tellimuse lõpetada, juba küsiti, aga et pole kiire. no teame-teame, mul igal juhul on...muidu jääbki siia ootele, kui on tehtud, on vähemalt tehtud. ja siis lapsed (nii enda kui mõned teiste omad) koolist kaasa võtta. ning see pole kõik veel mitte, mis mu to-do-listis kirjas...lihtsalt tähendan üles, et teinekord, kui elu ehk igavaks muutub, vat siis loen ja tunnen hetkest rõõmu :)
ning tuulerõugetes laps peab muudkui sügelema ja hädaldama, sest no pole aega minna arsti juurde seda roosat plöga nõutama, mis siin kasutusel selle häda vastu. briljantroheline puudub. teepuuõli on juba otsas. aga nagu aru saan, läheb see põhimõtteliselt ka ise üle mingi hetk.
ning! krt küll, kuhu on kadunud siit poodidest riidevärvid, mida ei pea mitte pesumasinasse panema? see õnnetu kašmiirsegune džembu, mis mul kogemata kombel esimest korda just siis seljas oli, kui lauakaaslasel õnnestus punane vein ümber ajada, ei lähe kohe mitte puhtaks, masinas pesta ei tohi ja siis tuligi mõte, et värviks juba parem ära. ja huvitav, kuidas. vbl siiski proovin veel keemilisega. aga ma eelistaks värvida, helesinine pole mitte mu lemmikvärv, must oleks iga kell etem.
hala erinevatel teemadel võiks vabalt jätkuda, selliseid pisiasju on viimasle ajal ohtralt, aga no aeg saab otsa.
lootuses paremale homsele, täna kõik.

1 comment:

  1. ohhoo, kui mõnusalt kirjavigu! ei saa minust sekretäri, ei saa :D

    ReplyDelete