Monday 21 March 2011

nööbid messilt. nunnud.

ja lõpuks! leidsin poe, mis asub küll hollandis, kuid müüb täpselt seda, mida olen juba mitu aastat otsinud, aga pole leidnud. tegu käsitsivärvitud siidiniidiga tikkimiseks. no kas pole tore :). olid creatival.
väike stiilinäide. selliseid joonistusi on palju. kas just alati luukered, on ka masinaid ja kolle jne, poistevärk. aga mulle meeldib :) siim, 7-aastane.



ja meil on kevad kindlalt, kui mitte kohati juba nagu eesti suvi. siin lubab vaarikat, ei jõua ära oodata.


amsterdamist nööbipoest kaasatulnud saak. leiab kasutust kohe, kui hakkan kaeluseid-mütse lõpetama. peab ju järgmiseks hooajaks valmistuma, elu näitab, sügisel enam miskit uut teha ei jõua.




ja need head peenikese teraga lõiketangid sain messilt...olid küll jubekallid, aga pole nii peene otsaga veel kuskilt leidnud. pääseb ligi keerulistesse kohtadesse, väga vajalik riistapuu.


ja laupäevaõhtuse ehmatuse jätkuks - kääriprobleem lahenes kenasti. nagu ikka, pole vaja tõmblema hakata, vaid tuleb rahulikult oodata saatuse sekkumist ja kokkusattumusi. need tulidki, kahe kohaliku meesterahva näol, üks oli vanem taat kohutavate hambatüügastega ja teine noorem tagi-inimene. hüüdsid aga et teritame nuge-kääre ja nagu see värk käib. teritusmasin oli tõsiselt antiikne, ilmselt vanavanaisa pärandus või midagi sellist. aga töö tegid ilusti ära ja ma olen väga rahul, isegi hekikäärid andsin korda teha. oh mulle sellised juhused meeldivad :)




No comments:

Post a Comment